2010 m. lapkričio 12 d.

Paroda

Na, tiek, kiek per šį laiką pripiešė mūsų dvyniai, galima tikrai jau būtų atidaryti parodą :) Neblogas pundelis, plius dar kiek ant sienos. Su flomasteriais ir kreidelėm piešt nelabai patinka – guašas valdo. Šioj srity vaikai labai pažengę – piešia kaip 2 m. vaikai. Kaip mano dėstytoja pasakytų (o taip, aš ir studijuot dar pradėjau :P), vaikui palankiu metu atsirado tam reikalingos aplinkybės - t.y. lapas ir guašas bei auklė, kuri jiems leidžia pasireikšti kas dieną. Tiesą pasakius, vaikai patys pasireguliuoja ne tik kad nori piešti, bet kada ir kokią knygą skaityti, kada valgyti ir miegoti. Laisvės nevaržom, rankos su teptukais irgi nelaikom :)

IMG_3894 IMG_3892 IMG_3893

7 komentarai:

Raimonda rašė...

Simona, ką studijuoji? Sunku patikėti, kad viską spėji!

Angelo mamos puslapis rašė...

Šaunuoliai! Net gražu žiūrėti! Taip ir toliau ;)

Simona rašė...

Raimonda, įstojau į VPU ikimokyklinį ugdymą. Net kaifuoju kaip man ten patinka :P Kas vakarą Tomui išūžiu galvą apie tai ką naujo išgirdau :)

Unknown rašė...

Malacius Simona :) Gal planuoji vaiku darzelyje dirbti ? :))

Simona rašė...

Asta, darželyje dirbt neplanuoju, bet ką gali žinot :D čia kai namų šeimininkei protas trumpint pradeda, tai visko galima prisigalvoti :)

Unknown rašė...

Beje, kaip aukle susiradot??? Nezinau net kur ieskoti tos aukles...kaip suprantu beda su jomis..

Raimonda rašė...

Įtariau, kad kažką panašaus mokaisi :)) Šiaip labai gerai tokios žinios. Tik aš universitetų prisibijau: be labai įdomių dalykų ten (mano akimis) tiek daug nereikalingų...

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.