2011 m. sausio 1 d.

Nauji metai

Šventimas praėjo ramiai – vaikai sumigo, mes prisigaminom saldžiarūgštės kinų sriubos didžiausią puodą, aš atsidariau mėgstamiausio savo vyno butelį ir žiūrėjom dviese Heartbraker’į (pavadinimas banalokas, bet filmas patiko mums abiems). Na, o šiandien – jau sėdžiu prie knygų, reik mokytis mokytis mokytis ir visiem greičiau pasveikt, nes po savaitėlės trauksim atostogų kur piečiau. Nesinori į kelionę temptis visų 15 ar kiek tai knygų, tai skaityt pradedu jau šiandien. Pirmas puslapis, kurį atsiverčiau iš knygos “Lietuvos vaikų darželis: praeitis ir dabartis” – kaip tik pirmajai naujų metų dienai! Negaliu nepasidalinti vieno darželio rytine vaikų priesaika:

Tegul mano akys mato tik gera,

Tegul mano ausys girdi tik gera,

Tegul mano lūpos taria tik gerus žodžius,

Tegul mano rankos dirba tik gerus darbus,

Tegul mano kojos vaikšto tik gerais takais,

Tegul mano širdis myli visa, kas gyva.

Tai jums ir linkiu to, ką pati ką tik perskaičiau… Su naujais! Išmintingesniais, kūrybiškesniais, sotesniais, įdomesniais, įspūdingesniais!

3 komentarai:

Unknown rašė...

tai kur traukiat?i egipta vel? :)

Auksyte rašė...

O gal turėtum kokios literatūros apie dvikalbius darželius? Būčiau labai dėkinga: auksei@gmail.com
Ačiūūūū.

Simona rašė...

Aukse, apie dvikalbius neteko proga pasidomėti, daugiau literatūros matyt rastum apie dvikalbystę apskritai, nei apie tokius darželius, bet informacijos patariu ieškot www.ikimokyklinis.lt arba mokslinių darbų paieškose...

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.