2011 m. gegužės 11 d.

Terasėlė

Kai tik orai atšyla, mūsų namai prasiplečia dar vienu kambariu – didžiąją laiko dalį leidžiam terasoje. Iki pietų, kol dar orai neperkaršti, nes pietų pusė ir šešėlio nėra - aš su vaikais būnu (jie žaidžia, aš dirbu :)), vakarais visi keturi laiką leidžiam – čia ir vakarieniaujam, ir ilsimės, savaitgaliais prasideda intensyvus grilio sezonas (nors šiaip mėsytę ir daržoves kepam ir žiemą, per šalčius). Laukiu kol sudygs mano gėlytės, tuomet kibsim dailinti terasą, o kol kas čia toks naminis chaosėlis:

IMG_5863 IMG_5864

2 komentarai:

Eglė rašė...

Ir kaip sekasi dirbti kartu su žaidžiančiais vaikais? bent jau man sunkiai vaiko žaidimai su mano darbu susiderina :)))

Simona rašė...

kartais pavyksta, bet kartais nelabai :) Kai diena karšta išbūt ten ilgai neįmanoma, nes pietų pusė, tai tuomet palaistom visi gėles ir darželį, padžiaunam skalbinius, 5 minutes pažaidžia smėliadėžėj ir keliamės namo. Bet kuriuo atveju aš dalį laiko dirbu ir su jais, tai pasidarau smulkesnius darbelius, kur nereikia kruopštumo ir daug mąstyti, o svarbesnius darbus darau kai auklė ateina - po pietų

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.