2012 m. balandžio 25 d.

Kur aš su sese buvau?

Vakar vaikai pasiprašė pažiūrėti Simonos ir mano vestuvių filmuotą medžiagą. Bežiūrint identifikavo Simoną, mane, senelį su ūsais, senelį iš Alytaus, Viktoriją (Vakario krikšto mama), Paulių (Vakario krikšto tėtis), močiutę su baltais plaukais ir kt.

Paskui kilo diskusija:
Vakaris: "O kur aš su sese?"
Aš: Tavęs ir sesės dar nebuvo.
Vakaris: Mes su kažkuo likome namuose?
Aš: Nebuvo dar jūsų, su niekuo nebuvote.
Vakaris: Tai mes vieni namuose buvome palikti (labai rimtai vaikas klausia susijaudinęs ir virpančia apatine lūpa).

Tai ir nesugebėjau vaikui paaiškinti, kad jų dar nebuvo :) Sunku vaikams suvokti, kaip gali taip būti, kad jų kažkada nebuvo. Jei nebuvo ten, tai kažkur gi vistiek buvo...

1 komentaras:

Unknown rašė...

NU NEREALIAI JUSU 3MECIAI SUSIMASTO :)
UZSIBUVAU JUSU MEDINIO ARKLIUKO FACEBOOKE. LABAI LABAI IKVEPIANCIOS IDEJOS... MALADEC DAR KARTA :)

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.