2012 m. birželio 28 d.

Anekdotai

Nespėju užsirašinėti, o daug ką ir pamirštu.

Vakaris rado senelio kieme paukščio plunksną. Klausia:

-Mama, o kieno čia blakstienos?

****

-Vaikai, aš noriu “padirbalioti”, – sakau aš.

-Negali, einam geriau nuskinti pomidorą.

****

Vasarė “kalba” su žaisliniu telefonu:

-Alio, cia del uzsakymo. Taip, taip, cia medinis alkliukas, kokie leikalai jūsų…

Galo nebesupratau, įjungė savo kalbą Šypsena 

****

Aplankėm mano močiutę kaimą. Išvažiuot vaikai nenori (ūkis jiems labai rūpi, trečia karta nuo žagrės, bet matyt kad šaknis paveldėję). Vakaris apie močiutę:

-Šita labai smagi mociutė.

****

Vakaris ateina pas mane paklausti apie telefoną pora klausimų. Vasarė prisistato:

-As gi mama, tu klausk manęs, pasakysiu tau.

****

Kalbam ką veiksim rytoj:

-Važiuosim į žaidimų aikštelę, nuskinti braškes pas močiutę, į parduotuvę.

Vakaris:

-O šampano važiuosim?

-Ko tokio?

-Šampano.

Tik paskui supratau, kad ką tik pravažiavom pro fontaną ir jis nori nuvažiuot prie fontano Šypsena

****

Darau pyragą, ateinu į viršų, o čia daiktai išmėtyti, tikra betvarkė. Sakau:

-Nepatinka man, laaaabai nepatinka. Greit susitvarkom.

Vakaris:

-Mama, tu gal eik į apačią toliau pyrlgo dalyt.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.