2012 m. spalio 25 d.

Už ką balsuotų mano vaikai?

Šiuo klausimu abiejų vaikų nuomonė yra stipriai išreikšta. Kai pirmą kartą pamačiau (berods Šiauliuose) einančius gandrus, ėmė juokas. Kai antrą kartą (važiavom mašinoj kartu su vaikais, kaip tik stovėjom sankryžoj), supratau, kad jei balsuotų mažamečiai, tai vienareikšmiškai – Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga būtų rimtas konkurentas. Bandė visaip Tomą įkalbėti išlipti “sparną paspaust”. Įtariu, kad agitatoriai prieš rinkimus geri būtų, jaučiu ir kokį saldainį kad tik balsuotų už juos atiduotų Šypsenaalytus

Kas dar nebuvot su jais susipažinę, tai dabar žinote atsakymą (taip dažnai užduodamą trimečių) KODĖL.

Bet jie nepapuolė į antrą turą. Deja. Deja ne todėl, kad man jie labai patiktų, deja, aš nežinojau, kad tokioj politiškai neišprususių žmonių valstybėj gyvenu… Tikrai labai buvau nustebusi ir dėl to, kad mano aplinkoj balsuojančių už paksą ar uspaskichą niekuomet nebuvo. Gal dėl to, kad maždaug nuo 16 metų buvau labai politiška ir aktyvi šiuo klausimu (aktyvi politinė veikla, dalyvavau jaunimo judėjimuose ir pan. Net galvojau studijuoti politologiją, ir kas žino kaip šiandien būtų buvę Šypsena). Maždaug ties “20 keliais” nusivyliau pamačiusi politinius žaidimus iš arčiau (beje, vieno iš koalicijos būsimos vadų)... Ryšiai mano seniai nutrūkę, skolų neturiu niekam jokių. Bet ne vienas mano to meto bendražygis ir seime, ir mero kėdėj, ir premjero pasėdėjo, aj, ir dar kalėjime. Tai vat. Man nesuvokiama kas vyksta Lietuvoj, šalelėj mylimoj. Kad balsuojama visai be vertybių, o Lietuva su tokia valdžia grįš į gūdžius laikus pasaulio žemėlapyje. Jau dabar aišku, kad tokiom įmonėm kaip mūsų laukia nelengvi laikai su mokesčių pasikeitimais (ir kas dar naiviai tikisi atlgynimo 1500 +?, nebent tik naivuoliai). Kita vertus emigruoti mums gal nebūtų sudėtinga, mūsų verslas dėkingas tuo, kad jį galėtumėm plėtoti tikrai ne vienoje valstybėje. O jei ten dar ir šilta, tai lėkčiau neatsisukus Šypsena Apie tai rimčiau teks pasvarstyti po būsimų rinkimų.

Mano pasiūlymas pieš atiduodant balsą pagalvoti apie to, už ką balsuoji: prioritetą technologijoms, švietimui ir šeimai (labiausiai išsivysčiusių valstybių prioritetinės šakos, deja, nei vieni iš trijų pirmaujančių šiuo metu taip nemano), pagalvoti apie būsimo šalies vadovo šeimą (ar normalu girtis kad turiu meilužių kaip šieno, du vaikus su ta, du su ta ir dar šeštą su ana? o vakarai erotinio masažo salone… suprantu, tai taip žmoniška, bet tai taip ne vertybiška man). Aj, apie rusiją, alkoholį, atlyginimus vokeliuose nekalbėsiu. Jau juokiasi iš mūsų pasaulis. O mes kaip pasiklosim, taip ir išsimiegosim.  Protingas pasirinks teisingai, o kvailo nepamokysi, nors gal...

Man labai patikusi jaunimo iniciatyva: http://www.paprotink.com/, gal pasidaryk sveiko proto testą ir tu?  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.