2012 m. lapkričio 4 d.

Tvarkytis vs žaisti

Bandžiau visaip susitarti su vaikais, kad surinktų išmėtytas žaidimo detales – ir gražiuoju, ir piktuoju, ir tarėmės, ir pykomės – visos pastangos bevaisės buvo… Kol sugalvojau juos “apgauti” – paėmiau dėžutę nuo kiaušinių, priklijavau tokių pat spalvų lipdukus kaip žaidimo detalės į kiekvieną kiaušinio vietą ir pasiūliau surinkti išsimėčiusį lobį. Viskas buvo sutvarkyta per pora minučių Šypsena Išvados paprastos – vaikai nemėgsta tvarkytis, jie mėgsta žaisti…

 

IMG_0451IMG_0452

Populiariausi atsakymai kai reikia tvarkytis arba rengtis (šitas galioja tik Vakariui):

-Aš žiauriai žiauriai pavargau, man prieš tvarkantis reikia pailsėti.

Iš lauko grįžo Vakaris, reikia nusirengti:

-Mama, mano rankytės subintuotos ir mane ką tik paguldė į ligoninę, negaliu nieko dabar padaryti, man tuoj dar vaistukus leis.

-Ne aš išmėčiau, ne aš ir tvarkysiuosi.

-Mama, tai tu tvarkykis, man nereikia.

-Dabar aš tingiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.