2013 m. liepos 3 d.

Apie medinį telefoną ir draugus

Aha, yra toks daiktas – žaislinis medinis telefonas. Bet aš ne apie jį. Apie vaikus. Kad nežaidžia su tokiu – visiškai netiesa, rankinuke – privalomas reikalas.Į rankas paima beveik kasdien. Vakar grįžo iš lauko ir Vasarė sako:

-Mama, Meda irgi norėtų medinio telefono.

Klausiu aš, ką man reikia daryt dabar, kad ji nori to telefono.

-Tai parvežk iš “Medinio arkliuko” parduotuvės, ten jų yra labai daug. Gerai?

Aiškinu, kad aš negaliu tiesiog imti žaislų iš parduotuvės, net jei ji ir mūsų.

-Tai nupirk tada.

Sakau, kad negaliu visiems vaikams visko nupirkti.

-Tai aš tada pasakysiu, kad nuvažiuotų nusipirkt. Bet tu turėsi pasakyt, kaip nuvažiuot, nes jie gali nerast, o aš paaiškint nemoku, – konstatuoja Vasarė.

***************************

Paskutiniu metu vaikai tokioj stadijoj, kai labai mėgsta atsivesti svečių. Į terasą arba į namus. O čia linksmoji dalis, nes atsivedus – reikia būtinai aprodyti namus, matyt nužiūrėta nuo mūsų:

-Čia virtuvė, čia tualetas, čia miega mamytė su tėveliu, o čia drabužinė.

Šitoj vietoj uždaro drabužinės duris ir sako:

-Uždarau duris, čia labai didelis “bordakas”, truputį man gėda, kad nesusitvarkėm.

Šypsena

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.