2013 m. lapkričio 8 d.

Kiek turėti vaikų?

Važiuojam iš darželio. Vasarė:

-Mamyte, o kodėl tu norėjai turėtu DU vaikus?

-Hmm, o kodėl tu galvoji, kad aš norėjau DVIEJŲ vaikų? (išmušė iš vėžių Šypsena)

-Man tai žinok vieno užtektų. (dar kartą išmušė iš vėžių)

-O kodėl tau vieno užtektų?

-Tai vienos mergaitės būtų man gana.

Po 5 minučių:

-Mano vaiko pavardė būtų Šuniukas, o vardas Katytė.

-Vasaryte, o tu norėtum, kad mes tave būtumėme pavadinę ne Vasaryte, o Katyte?

-Taaaip, būčiau Katytė dabar.

Po 5 minučių:

-Mamyte, aš galvoju, kad kai užaugsiu man vaikų nereiks. Užteks kačiuko ir šuniuko.

-O kodėl vaiko nereiks?

-Nu mama, TU APSISPRĘSK, AR aš užaugus turėsiu kačiuką ir šuniuką, AR vaiką.

-O kodėl man apsispręst? Juk tau reiks auginti.

-Nu gerai jau, turėsiu vaiką, kačiuką ir šuniuką.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.