2015 m. birželio 21 d.

Kuala Lampūras (Malaizija) su vaikais

Kiekvienoje kelionėje ieškome pažinimo džiaugsmo tiek vaikams, tiek sau. Kuala Lampūras - ne išimtis. Pakeliui į Kualą Lampūrą keliavome su taksi, keltu, mikriuku, lėktuvu, autobusu ir galiausiai metro.

Kiekvienos kelionės didesniame ar mažesniame mieste mūsų dvyniai jaučiasi savo rogėse. O, kad rogės gerai slystų - jas reikia patepti :) Šioje kelionėje roges tepėme pramogų parku su atrakcionais, zoologijos sodu ir vandens parku (Sunway Lagoon), didžiule žaidimų aikštele su parku, baseinu ir šokančiais fontanais (KLCC park and playground), įspūdingu akvariumu (Aquaria KLCC) ir indišku maistu (ypatingai prisimenami saldūs indiški blyneliai roti būm). Kiekvienos dienos vakarą vainikuodavo turškimasis dangoraižio (kuriame buvome apsistoję) baseine su nepakartojamu vaizdu į bokštus dvynius (Petronas Twin Towers).

Baseinas 33-iame dangoraižio aukšte

Nepakartojamas Sunway Lagoon parkas
Šis parkas įsikūręs Kula Lampūro pakraštyje, apie 15 km nuo centro. Susiekimas labai nesudėtingas - metro + autobusas, metro + taksi arba su taksi (nepamirškite prašyti, kad jungtų taksometrą ir parodykite vairuotojui, kad pas jus telefone įjungtas GPS su žemėlapiu ir kad neverta sukti ratų :) ).
Kadangi šiame parke veiklos yra visai dienai, kėlėmės anksčiau, kad atvyktume prieš pat atsidarant. Šio parko plotas sudaro ~35 ha ir jame įkurta virš 88 įvairiausių pramogų - vandens parkas, atrakcionų parkas ir zoologijos sodas su daugiau nei 140 įvairiausių rūšių egzotinių gyvūnų.
Bilietus į parką pirkome internetu - gaunasi truputį pigiau + galite pataikyti ant specialių pasiūlymų. Pirkimas nesudėtingas, atsiskaitymas patogus. Kas labiausiai nustebino, kad yra perkami vardiniai bilietai - atvykus kasoje reikia pateikti savo asmens dokumentą ir internetu atspausdintą pirkimo patvirtinimą. O dar labiau nustebimo, kad perkant reikėjo suvesti paso numerį :) Nepasitikėjau ir suvedžiau tiesiog skaičius, tačiau niekam tai neužkliuvo.
428 m. linguojantis bezdžionių tiltas

Pirmiausiai išbandėme vandens parką - šokinėjimas per bangas, dirbtinės bangos su banglente, vaikų žaidimų aikštelė vandenyje, čiuožimas su padanga linksmaisiais kalniukais ir daugybė kitokių vandens pramogų tiek vaikams tiek suaugusiems.
Mūsų topas Nr. 1 - Vuvuzelos atrakcionas:  teko ilgokai palaukti, kol sulaukėme savo eilės, bet buvo verta (merginos ant šios atrakcijos nepasirašė). Į didžiulę padangą sėdama po kelis, kuri paleidžiama 152 m. ilgio vingiuotu tuneliu ir galiausiai iššaunama į didžiulį 22 m diametro vandens piltuvą, pasisukus piltuve laisvu kritimu pasiekiama finišo tiesioji. Sunku aprašyti, geriau pažiūrėti kelis video iš youtube.
Topas Nr. 2 - 5D filmas - rodomas keletos minučių trukmės 3D filmukas (siužetas - plaukimas valtimi sraunia upe su kriokliais, slenksčiais, piratais ir kt.), kurios žiūrėjimo įspūdžius paaštrina aptaškymas vandeniu, kėdžių vibracija, vėjas ir lazerių šviesos.

Vuvuzela - didžiausias pasaulyje vandens parko atrakcionas

Antriausiai išbandėme atrakcionų parką - daugiausiai išbandytų atrakcijų teko man, nes dėl saugumo į ekstremalesnius atrakcionus įleisdavo pagal ūgį - min. 140 cm. Dvyniai, kad ir pasistiepę, dar tiek netraukia :) Neturiu labai su kuo palyginti, bet dideliems adrenalino mėgėjams greičiausiai šie atrakcionai sukeltų nuobodulį, tačiau pirmai pradžiai ir labiau bijantiems pats tas - linksmieji kalniukai, laivas apsisukantis 360 laipsnių, lėktuvėliai ir arkliukai mažiesiems, raftingas upe.

Raftingas upe

Pabaigai ramiai pasivaikščiojome po zoologijos sodą. Pats zoologijos sodas nėra didelis, užima apie 3 ha ploto, kuriame galima pamatyti mažuosius gyvūnus - tigrus, lokius, panteras, mažuosius elnius, krokodilus ir daug įvairiausių gyvačių, roplių, egzotiškų paukščių. Kiekviename zoologijos sode, kurį lankėme būna vau, šiame taip pat vaikščiojome išsižioję :) Norintiems aplankyti rimtesnį zoologijos sodą reiktų nukeliauti į Kuala Lampūro Zoo Negara - šiame nebuvome, bet tikrai būsime.

Baltasis liūtas

Kasdien turėdavome preliminarų planą ką lankysime, kur būsime ir ką veiksime. Dažniausiai į planą vaikų sprendimų būdavo įtraukiamas parkas prie bokštų dvynių (Petronas Twin Towers). Labai jaukus ir žalias 20 ha parkas miesto centre, kuriame galima pasivaikščioti, paganyti akis (vakarais) į šokančius fontanus su šviesos simfonija ir žinoma milžiniška žaidimų aikštele su šalia esančiu baseinu. Baseinas turėdavo prižiūrėtoją, bendrai tvarkai palaikyti. Pats baseinas negilus (iki čiurnos) su fontanais, vandens kaskadomis ir šimtais įvairiausių tautybių vaikų :) Labai būdavo smagu stebėti kaip vaikai turkšdamiesi ir žaisdami susikalba tarptautine vaikų kalba. Žaidimų aikštelė man būdavo poilsio oazė. Dvyniai laisvai porą valandų galėdavo dūkti, karstytis, žaisti gaudynių su kitais vaikais karts nuo karto atbėgdami pasitikrinti ar tėvai dar toje pačioje vietoje kur juos paliko, papasakoti kiek jau draugų susirado ir atsigaivinti vandeniu. Kol vaikai "ilsėdavosi" po ekskursijų tėvai ramiai ant žolytės snūduriuodavo, skaitydavo knygą ar grožėdavosi dangoraižių panorama.

KLCC park and playground baseinas

Akvariumas
Daugiau, nei 5500 kv. m. plote, pačiame miesto centre įsikūręs akvariumas Aquaria KLCC, kuriame, mūsų skaičiavimais (juokauju :) ), gyvena virš 5000 įvairiausių jūrinių ir gėlavandenių žuvų ir ne žuvų rūšių. Šio akvariumo tikslas supažindinti lankytojus su rūšimis, kurios gyvena Malaizijoje. Įstrigęs įdomus faktas, kad pripildyti akvariumą vandeniu užtruko 2 mėn.
Mane labiausiai nustebino du dalykai - erdvė, kurioje vaikai gali liesti mažus rykliukus (arba bent į juos panašias žuvis) ir įspūdingas 90 metrų skaidrus tunelis ir virš tavęs plaukiantys tigriniai rykliai, didžiulės rajos, jūriniai vėžliai, murenos ir kt.

Rykliukus begaudant

Konkrečiomis valandomis vyksta akvariumo augintinių šėrimas. Stebėjome, kaip šeriamos rajos ir vėžliai, kuom su kuo ir kaip maitinami jūros arkliukai, murenos ir kitos smulkios egzotiškos žuvelės. Didžiųjų žuvų maitinimas vyksta mini salėje su dideliu stiklu į akvariumą, kuriame specialiai paruošti narai veda šėrimo sesijas. Taip pat akvariumas siūlo atrakciją - panardyti akvariume su rykliais.
Patirtis neišdildoma, edukacijos prasme nei darželis, nei mokyklas, nei enciklopedija to taip įtikinamai neperteiks - prisiminimų ir emocijų pasikrovėme ilgam, labai rekomenduojam!
Rajų maitinimas

Tai ko nesuspėjome aplankyti, bet aplankysime kitą kartą:
  • Petrosains Discovery Centre;
  • KidZania - nelankėme, nes jau joje buvome Bankoke;
  • Kuala Lumpur National Zoo.
Daugiau nuotraukų žiūrėkite Facebook paskyroje.

jck rašė...

Sveiki, besiruošdama mūsų šeimos kelionei į pietryčių aziją atradau jūsų blogą! Smagu sekti kaip jums sekasi ;) Puikus įrašas apie vizą į Tailandą, gal galėtumėte trumpai parašyti kaip su sienos kirtimu į Malaiziją? ;) Kiek radau informacijos tai 'visa on arrival', gal galite papasakoti? ;)

Sėkmės Jūsų šeimynai!

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.