2010 m. birželio 16 d.

Linkėjimai broliui ir mamai iš namų

Labas, broli ir mama, prieš nueidama miegoti, aš tėčiui papasakojau ką rašyti ir dabar, kai aš jus sapnuoju, tėtis rašo jums laišką nuo manęs. Aš gyvenu ir augu puikiai, žemiau mano nuotrauka, kokia jau didelė esu :)
Su teta Viktorija sutariame nepriekaištingai (ji labai skanias košes moka išvirti ir mėgsta ilgai miegoti). Bet su ja nėra taip smagu žaisti, kaip su broliu :) ji nelabai moka ropoti. Kadangi aš beveik savarankiška mergina - veiklos susirandu pati. Labai laukiu jūsų sugrįžtančių namo, kad
galėtume visi kartu skristi į Turkiją..mmmm, kaip laukiu šios kelionės :)
Mama, kelios nuotraukytės special for you ;)
Pasiilgau
Žiauriai :)
Myyyliu =*

muuua =* bučkis!

Vasarė

2 komentarai:

Angelo mamos puslapis rašė...

Nabagėlė Vasarytė, akys pilnos ilgesio... Sveikit ir grįžkit greičiau namo, kraukitės lagaminus ir... geros kelionės! :)

Simona rašė...

ir aš, ir brolis šitos mažos uogytės baisingai pasiilgom! grįšim - visą išbučiuosim ir iš rankų nepaleisim!

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.