2010 m. liepos 12 d.

Gimtadienis. Šį kartą MANO

  Kai pradėjom švęsti mano gimtadienį Turkijoj, taip dar nesustojom :D Aš apie tą pirmąjį čia papasakosiu – pirmas požymis buvo kad švenčiu, kai Tomas susipakavo vaikus, išėjo pasivaikščiot ir leido man pora valandų pamiegot. Tik vos numigus pasigirdo į duris beldimas, nors buvau pakabinus lentelę DO NOT DISTURB, atidarau – o ten viešbučio berniukai su buteliu vyno, lėkšte vaisių ir sveikinimu :) Na baisingai nesupykau dėl mano miego sutrukdymo :) Tik į betvarkę nekreipkit dėmesio ;)

IMG_1101

Po poros valandų grįžo Tomas su vaikais ir, aišku, su gėlėmis :)IMG_1104

Vat kaip kūrybingai panaudojom kaspinėlį nuo gėlių :)

IMG_1106Aš jau maniau, kad savo gimtadieninę siurprizų dozę jau gavau, bet kai nuėjom vakarieniaut, supratau, kad jie ko gero tik prasideda :) Mūsų stalas buvo išpuoštas, vos atėjus personalas ėmė sveikinti su gimtadieniu, vyriausias padavėjas atnešė kokteiliukų, po vakarienės – tortas ir turkiškas “Su gimimo diena” variantas :D Vienu žodžiu viskas kaip ir priklauso :)

IMG_1114

IMG_1126

IMG_1118

IMG_1137

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.