2011 m. birželio 28 d.

Visai kaip mama

Prisimenu kažkada seniai (na, maždaug 12-15 m. atgal) mano svajonė buvo turėti tokį darbą, kad visą dieną galėčiau “lakstyti”, sėdėti prie kompiuterio ir kalbėti telefonu :) Tikrai, buvo toks laikas ir, aišku, laikui bėgant mano svajonė išsipildė. O kol buvau visai mažytė, svajonės darbas buvo gydytoja arba mokytoja… Sako kartos keičiasi kaip ir vaikų poreikiai, mūsų mažosios merginos svajonės praleido tą etapą, kai nori būti mokytoja arba gydytoja :) “Alio” pasidaro iš bet ko (namuose dažniausiai iš kaladėlės), prie kompiuterio – vos tik radus galimybę lekia (ir būtinai tuo pačiu metu “kalba telefonu” :)), na, tik pomėgis taip puoštis nežinau iš kur paveldėtas :)IMG_6410 IMG_6411

Na o man kaip tyčia prieš gimtadienį dienos ne pačios smagiausios – prieš keletą dienų supūliavo dantis, o vakar išoperavo protinį. Kvailesnė, tikiuosi, netapsiu, bet gimtadieninio džiaugsmo skausmas neprideda :(

2 komentarai:

Raimonda rašė...

Svarbiausia, kad neužsitęstų tas skausmas. Tikiuosi, viskas praėjo. O gimtadienį galima ir vėliau paminėti. Juk sakoma: "Geriau vėliau nei niekada ;)" Dar kartą su gimtadieniu!

Anonimiškas rašė...

toks pats mano kompiuteris :D

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.