2011 m. birželio 21 d.

Žaidimas valgant

Šiandien sugalvojom nebrangų lavinamąjį žaidimą. Kainuos tiek – kiek jums kainuoja nusipirkt braškių, pieno ir cukraus. Tai ir labai skanus bei sotus žaidimas, kas be ko :) Pasidarom šaltos braškių ir mėlynių (yop, jau yra) “sriubos” su pienu ir cukrum, susėdam visi ratu ir valdom iš vieno dubenėlio visi ratu. Kiekvieną kartą klausiam – kas dabar valgys? Vaikai atsako. Po kelių ratų ties kažkuriuo žmogum pakeičiam pusę ir vėl kiekvieną kartą klausiam – kam dabar eilė valgyt? Mūsiškiai dar neįvardija “aš” ir “mano”, todėl kiekvieną kartą valgydami sakom: “valgau aš”, “mano eilė valgyti”, “valgo tėtis”, klausiam vaiko “kas dabar valgo?” kol gaunam atsakymą “aš”. Smagiausia vieta ta, kai vaikai vis nekantraudami sako “aš” arba save įvardija “buolia”, “sesė” nesulaukę savo eilės – skanios tos braškės ir mėlynės su pienu :)

IMG_6398

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.