2012 m. rugpjūčio 31 d.

Šneka vaikai :)

Visos šnekos vis dar be R raidės

Vakarį žadinu ryte į darželį:

-Vakari, keliamės…

-Mama, dal nekeliamės…

***

Vasarei liepiu nelakstyti po namus nuogai, o apsirengti, nes vėsu:

-Mama, aš tingiu. Aš patinginsiu il tada apsilengsiu.

****

Vasarės pati mėgstamiausia spalva rožinė. galėtų gyventi rožiniam kambary, vis žada kad užaugus nusipirks rožinį telefoną, o viskas rožinės spalvos jai yra tobulybių tobulybė. Aš klausiu, kokia spalva dar be rožinės patinka:

-Mėlyna. Dal laudona. Dal geltona. Dal žalia. Il dal tėtis.

****

Vasarė:

-Mama, nelįsk, čia mano leikalai.

****

Vakaris:

-Sese, atvalyk, gelą (=gerą) knygą palodysiu.

***

Vasarė nesusidėjo į vietą savo daiktų, aš supykau.

-Mamyte, gal einu aš į lauką tau gėlę nuskinsiu, kad pikta nebūtum.

***

Mažesnį  Vakario dviratuką iškeitėm į didesnį, irgi balansinį. Parvežu namo, reikia dviratį surinkti. Kalbam, kad tėtė namo grįžęs surinks, sukonstruos. Vakaris visą vakarą džiaugiasi:

-Glįž tėtė, man dvilatį sukondensuos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.