2015 m. sausio 26 d.

Gruzija su vaikais. Slidinėjimas Gruzijoje

Kalėdų senelis šiemet buvo dosnus – gavome dovanų kelionę į Gruziją visai šeimynai ir ne tik – dar ir seneliui bei Vasarės krikšto tėveliams. Buvom išvykę kelioms dienoms – išskridom trečiadienį, grįžom sekmadienį.Patogus skrydis Vilnius-Kutaisi ir Kutaisi-Vilnius, tiesa, dėl įvykių Ukrainoje kiek pailgėjęs – užtruko 3,5 val.
Skrydis buvo nesudėtingas, supratau, kad mūsų vaikai yra labi išauklėti ir kultūringi – palyginti su kitais lėktuve buvusiais vaikais Šypsena Kadangi kėlėmės 3 nakties, lėktuve pamiegojo, todėl atvykome visai geros nuotaikos. Oro uoste pasiėmėm taksi ir kita mūsų stotelė – Bakurianis.
 20150115_121623
Slidinėti pasirinkome Bakuriani kurortą dėl kelių priežasčių:
  • yra arčiau oro uosto nei garsusis Gudauri, keliaujant su vaikais tas svarbu – kelionė 3 ar 5 valandas po skrydžio lėktuvu sudaro nemažą skirutmą.
  • Gudauri mažiau pramogų vaikams, nei Bakuriani.
  • Gudauri yra brangiau nei Bakuriani.
Iš pramogų galėčiau paminėti: keltuvas rogėms, rogių su vairu ir stabdžiais nuoma – čia ir buvo kelias dienas vaikų džiuagsmas, sniego motociklo nuoma, keturračių nuoma,
Tiesa, kitą kartą slidinėti į Gruziją vykčiau be vaikų ir rinkčiausi Gudauri vis tik. Nors tiesą pasakius ko gero slidinėjimui Gruzijos nesirinkčiau – dar ne dabar. Servisas prastas, o kainos nėra labai mažos. Jie jau save įsivaizduoja viena koja Europos sąjungoje, bet oj, kaip dar toli. Tarkime, trasose buvome vienintelė kompanija slidinėjanti su šalmais – kai paklausė Tomas dėl šalmo nuomos, jam buvo atsakyta, kad šalmo nereikia, nes “galva ir taip kieta” Šypsena
Tiesa, atskirdome sausio 14 dieną – kai Gruzijoje švenčia naujus metus, tai antrą kartą teko atšvęsti naujuosius Šypsena Nors tiesą pasakius buvom tokie nusikalę po ilgos dienos, kad fejerverkų paklausėme iš lovų Šypsena
Šeštadienį išvykome iš Bakurianio, aplankėme Prometėjo urvą – stalaktitų ir stalagmitų olą, atidaryta vos prieš keturis metus turistams. Viskas sutvarkyta, gražu, švaru, pirmą kartą visoj kelionė pasijutau, kaip Europoj. Įspūdžiai begaliniai, vaikams irgi labai patiko.
Kutaisi centras taip pat labi gražus, sutvarkytas, o fontanas ko gero gražesnis už Trevio fontaną Romoje.
Gruzinai įdomi tauta, vieni draugiški, nes tokia kultūra, kiti stengiasi tokiais būti, kad užsidirbtų, kad mums nelabai patiko. bet apsukrių taksistų yra ir Vilniuje…
Labiau už slidinėjimą Gruziją norėčiau pamatyti vasaros gale / rudenį, kai gausus vaisių derlius, viskas žalia, žydi, prie jūros ir į kalnus…
O Gruzija gali būti tokia:
20150114_203858
arba tokia:
20150114_140132
Čia galima ir visai šiuolaikiškai paslidinėti:
20150115_122847
20150115_131829
Trasos Bakurianyje, Didveli kalnas:
20150115_140259
Bet galima rasti ir štai tokių vaizdų ant šalia esančio kalno:
20150116_175130
20150117_151534
Pasivaikščiojimas prie Prometėjo urvų:
20150117_160929
Už mėnesio ten jau viskas žydės ir žaliuos, pirmosios gėlytės, kaip pas mus žibutės:
20150117_161044
20150117_163359
Stalaktitai – stalagmitai – prometėjo uola. Po kelionės Vakaris sako: “mano burna kaip uola, o dantys kaip stalaktitai ir stalagmitai” – gamtos pamoka nenuėjo veltui:
20150117_16411020150117_16510320150117_170100
Čia šiek tiek Europos:
20150117_172550
Čia šiek tiek sovietinio palikimo – degalinė:
20150117_174708
Kutaisio centras:
20150117_220058_LLS
Skrendam namo:
20150118_111513

rimante rašė...

Puiki kelionė! Reikia tik stengtis vaikams įdiegti meilę Lietuvos turizmui, yra ir čia kur paslidinėti, bet ko gero ne tas pats, ypač, kai tėveliai mėgsta save išbandyti. Aš čia taip apie tą meilę Lietuvai dėl to, kad ką tik grįžom iš slidinėjimo kelionės su savo nerimstančiais paaugliais, kuriems Lietuvoje niekas neįdomu :( Na o, kad tėveliai neturi pinigų prabangioms atostogoms neįdomu jiems. Bet radom kompromisą, keliavom autobusu per čia http://www.vilturas.lt/lt/slidinejimo-keliones-autobusu, todėl sutaupėm bent kažkur. Kitavertus vaikams reikia pamatyti ir plačiau nei savas daržas :)

aura rašė...

Tikrai verta keliauti kartu su vaikais. Tai jiems labai naudinga ir reikalinga. O ir kelionės su visa šeima daug smagesnės. Slidinėjimo kelionės mane žavi ir pasitaikius progai, visada vykstame kartu su šeima slidinėti. Įdomu pamatyti Gruziją ir žiemą ir vasarą arba pavasarį... Dabar, kai bilietai i Gruzija nėra brangūs, galima ten nukeliauti įvairiais sezonais.

Unknown rašė...

Su vaikais VISUR verta keliauti. :) O Gruzija tikrai nuostabi šalis. Lietuviai ten laukiami, maistas labai skanus, o kraštovaizdis nepakartojamas. Mes buvome vasarą, tad neslidinėjome, bet maudėmės Juodojoje jūroje. :) Norisi vėl ten sugrįžti.

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.