2011 m. kovo 24 d.

Dar vienas spektaklis "Karalaitė ir pincas krabas"

Sekmadienį žiūrėjom spektaklį Vilniaus mažajam teatre "Karalaitė ir princas krabas". Man patiko :) Pastebėjau, kad šio teatro spektakliai vaikams išsiskiria subtiliu humoru, įdomiom ir suprantamom istorijom bei gausiais muzikiniais intarpais, kas vaikams, ypač mažesniems labai patinka.
Spektaklis rekomenduojamas vaikams nuo 5 metų, su tuo ir sutinku, ir ne - taip, tik didesni vaikai gali suprasti temą, bet, kaip ir rašiau, jame daug muzikinių intarpų bei momentų, lengvai atpažįstamų mažesniems vaikams, tai jei jūsų vaikas gali išsėdėti 45 minutes (mūsiškiai negali, bet spektaklius išsėdi susikoncentravę), tai tikrai nepalikite savo mažesnio vaikučio namie :) Mažesnių žiūrovų tikrai buvo nemažai, bet apskritai kalbant, tai buvo pirmas spektaklis vaikams, kurį žiūrėjo vyresni vaikučiai (mačiau ir jaunimėlio 12-14 m.).
Na, vaikiškų spektaklių lankymas tampa tradicine savaitgaline pramoga, per mėnesį pažiūrim apie du spektaklius.
Šį savaitgalį laukia Stalo teatras ir berods "Gandro dovana". Kas kartu? :)

4 komentarai:

DirbuMama rašė...

Aš irgi buvau nusprendus, kad kas mėnesį po spektaklį, bet paskui apsirgom ir užtingėjom... O paskutinį kartą buvom tame pačiame VMT ir žiūrėjom "Mano batai buvo du". Nei man, nei vaikui nepatiko...

Simona rašė...

O mums "Mano batai buvo du" paliko didžiausią įspūdį ir galvojam, kad reiktų pamatyti dar kartą :) manyčiau, kad tas spektaklis kaip tik dvimečiams

DirbuMama rašė...

Mano dvimetis baisiai išsigando, kad dėdė nukris, kai užlipo ant tų aukštų kopėčių, ir paskui kone visą spektaklį verkė... :)

Simona rašė...

:D :D :D

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.