2011 m. liepos 14 d.

Žaidžiam (dirbam) toliau

Geriausia mokytis per žaidimą, ar gi ne tiesa? Aš tuo esu įsitikinus! Tik pabandykit vaikui pasakyt “tu padaryk tą ar aną”, “padėk man” ir pan. Kažin… O jei pasakytum “žinai, einam pažaisim”. Gal suveiktų? Šiandien taip nutiko, kad gavau bananų dėžę dovanų. Na tokių, kuriuos reik greituoju būdu suvartot. Spėkit ką įdarbinau (oj, tik jiems taip nesakykit, kad jie dirbo – jie juk žaidė ;)) Sakyčiau po 10 bananų kažkur nulupo – nebloga pagalba, ar ne?

IMG_6788

Kas intensyviai dirba…

IMG_6787

O kas valgo :)

IMG_6786

Spėkit, ką iš bananų galima pasigamint? Šiandien kaip niekada galėjau prisigalvoti daugybę patiekalų – ne tik blyneliai, apkepai, pyragai, bananų duona (be galo skani, deja, tam neturėsiu laiko), bet ir ledai! Ledų bent kelis būdus esu sumąsčiusi. Vienas – ne vienoj mano turimoj receptų knygoj minimas (perpjaunam bananą pusiau, smeigiam į jį ledų pagaliuką, pusvalandį (arba ilgiau) palaikom kameroj, kad apšaltų, per tą laiką pasidarom karšto šokolado (jo gaminimo būdų yra pačių įvairiausių, kiekvienas renkasi pagal save), išimam bananą, apvoliojam jį karštame šokolade, galim pabarstyti kokosais, maltais riešutais ar spalvotais pabarstukais, kad linksmesni ledai būtų). Kitas būdas dar paprastesnis – sutrinam bananus trintuvu, dedam cukraus, natūralaus jogurto, viską išmaišom, sudedam į indelius ir paliekam kameroj sustingti. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.